Reconstructiekostenverzekering
Met de reconstructiekostenverzekering zijn de kosten die je maakt om je administratieve en financiële gegevens te herstellen na schade gedekt. Denk aan schade die aan jouw gegevens ontstaan na brand, blikseminslag, ontploffing, storm of een inbraak. Een must als je bedrijf vooral afhankelijk is van digitale administratie of geautomatiseerde bestanden. Het herstellen van vernietigde of beschadigde administratie is al vervelend genoeg. Je wilt dan niet ook nog eens opdraaien voor de kosten daarvan.
Waarom een dekking voor reconstructiekosten?
Heb je een bedrijf in bijvoorbeeld sectoren zoals de financiële dienstverlening, ICT of wetenschap? Dan ben je sterk afhankelijk van informatie dat op diverse wijzen opgeslagen wordt. Denk bijvoorbeeld aan belangrijke gegevens als boekhouding, intellectueel eigendom, klantgegeven, tekeningen of kennisdocumenten. Met een standaard bedrijfsschadeverzekering wordt enkel de schade aan servers, computers, laptops, tablets en bijbehorende randapparatuur vergoed. Het herstellen van alle belangrijke gegevens die op deze apparaten staan wordt enkel met een reconstructiekostenverzekering vergoed.
Wil je graag meer weten over de reconstructiekostenverzekering of wil je er een afsluiten? Neem dan contact met ons op of maak een afspraak. Wij regelen makkelijk en snel de verzekeringen die jij en jouw onderneming nodig heeft.
Wellicht ook interessant
Alle verzekeringenParticuliere verzekeringen
Zakelijke verzekeringen
Hoi, heb je vragen?
Wij helpen je graag verder!
Mocht je nog vragen hebben, dan helpen wij je graag verder. Maak een afspraak of neem contact met ons op.
Liever zelf regelen? Dat kan!
- Nieuwe woning? Wijzig je adres.
- Andere auto gekocht? Vertel het ons!
- Groene kaart verloren of nieuwe aanvragen?